Mi az a branding?

Szerző: Matthew Healey
Méret: 175 x 225 mm
Terjedelem: 256 színes oldal
Kivitel: cérnafűzött, keménytáblás
Megjelenés időpontja: 2009. január

Bolti ára: 6995 Ft
Internetes ár: 5596 Ft
[Megrendelés – Scolar webshop]

 

 

A könyv a márkaépítés összetett témaköréhez kapcsolódó, változatos szakterületek rövid bemutatására vállalkozik, miközben sikeres márkák titkairól lebbenti fel a fátylat, elemzi és megismerteti a branding folyamatát és szempontjait.

 

A márka az, aminek a fogyasztók gondolják

A termékek és szolgáltatások sikerében egyre nagyobb szerepet játszik az eredményes márkaépítés. De valójában mi a márka? Mi húzódik meg mögötte, mitől válik hitelessé és eredetivé? Hol és hogyan alakul ki? Hogyan segíti sikerét a történetmesélés, a design, az árképzés és a kapcsolattartás?

Kötetünk közérthetően és szemléletesen segít eligazodni e szerteágazó téma legfontosabb kérdéseiben: bemutatja a márkaépítés alapvető lépéseit, többek között a névadási, a pozicionálási, az arculattervezési és promóciós szempontokat.

 

Márkamenedzsment és a márka alkotóelemei

A könyv többek között kitér olyan márkafejlesztéssel kapcsolatos kérdésekre, mint a márka állandósága és megújulása közti ellentmondás, a márkakiterjesztés és a co-branding kérdésköre, a márkavédelem, a társadalmi ügyek támogatása, vagy hogy a márkaépítés miként alkalmazható – a termékeken és szolgáltatásokon túl – szervezetekre, emberekre és helyszínekre.

Sorra veszi a márka építőelemeit és a márkához kapcsolódó tevékenységeket az insighttól a márkaértékeken, a márkaszemélyiségen, a márkaneven és az arculat elemein keresztül – logó, színvilág, tipográfia, vizuális stílus és hang-, illat-, tapintás- és ízélmények – a merchandisingig, a reklámig és a PR-ig.

 

Portfóliók és esettanulmányok

A világ különböző pontjain tevékenykedő, márkaépítéssel foglalkozó ügynökségek munkáit bemutató portfóliókból és esettanulmányokból kiderül, hogy az ismertetett márkák mitől működnek, miként hatnak és hogy példájukból milyen tanulságokat lehet levonni.

Az elméleti szempontokra és a tervezés knowhow-jára fokuszáló elemzésekből megtudhatjuk, milyen komoly kihívást jelentenek az észlelés nehezen megfogható folyamatai, a kulturális sajátosságok és az összetartozás éreztetése, miközben a csomagolástervezés, a jelzésrendszerek és a webes megjelenés buktatóival is meg kell birkózni. A bemutatott esetek gondolatébresztő példaként szolgálhatnak tervezők és marketingszakemberek számára egyaránt.

A sorozat könyvei

Scolar Webshop - vásároljon 20% kedvezménnyel online könyvesboltunkban
Scolar Webshop - vásároljon 20% kedvezménnyel online könyvesboltunkban

Scolar könyvajánló